zaterdag 3 januari 2015

D66 Amsterdam Zuid wenst u een gelukkig 2015!

In 2014 gaf u D66 de verantwoordelijkheid om de komende jaren het verschil te maken in Amsterdam. Met 14 raadsleden in de Gemeenteraad en 5 in stadsdeel Zuid maakten we in 2014 een vliegende start. In 2015 gaan we onverminderd door. In 2015 zetten wij ons in voor:

Voldoende modale huurwoningen

D66 werkt aan voldoende modale huurwoningen, bijvoorbeeld door kantoorpanden te transformeren in woningen en door waar het kan huurwoningen te bouwen. Zo kunnen ook gezinnen en ouderen in Amsterdam-Zuid blijven wonen.

Ruimte voor fietsers

We willen voldoende ruimte om je fiets te parkeren en veilige fietsroutes. Waar mogelijk kiezen we voor vrijliggende fietspaden.

Ruimte voor ondernemers

Ondernemers zorgen voor een levendig Amsterdam-Zuid voor bewoners en bezoekers. We werken eraan om mengformules mogelijk te maken, zodat ondernemers de ruimte krijgen om nieuwe initiatieven te ontplooien.

Een goede zorg in Zuid

Vanaf 2015 is de gemeente verantwoordelijk voor de langdurige zorg en jeugdzorg. In Zuid willen we de zorg zoveel mogelijk op peil houden, door nieuwe zorginitiatieven te stimuleren en bewoners en mantelzorgers te onder-steunen.   Wat zijn uw wensen voor Amsterdam Zuid? Laat het ons weten! Een heel gelukkig nieuwjaar, Reinout de Vries Fractievoorzitter D66 Amsterdam Zuid Pieter Willemsen Bestuursvoorzitter D66 Amsterdam Zuid Sebastiaan Capel Stadsdeelvoorzitter Download de oorspronkelijke flyer